Odluka o privremenom radnom vremenu u šalter sali Općine

Odluka o privremenom radnom vremenu u šalter sali Općine

Temeljem članka 38. Statuta Općine Odžak Općinska načelnica donijela je Odluku o privremenom radnom vremenu u šalter sali Općine.

Ovom Odlukom utvrđuje se privremeno novo radno vrijeme šalter sale Općine, na način da će privremeno novo radno vrijeme šalter sale svakoga utorka biti od 08:00 do 18:00 sati.

Privremeno novo radno vrijeme šalter sale Općine počinje se primjenjivati od 13. 4. 2021. godine i trajat će dok postoji potreba za istim, odnosno do donošenja Odluke o prestanku primjene ove Odluke o privremenom radnom vremenu u šalter sali Općine Odžak.

Odluka o privremenom novom radnom vremenu šalter sale Općine donesena je iz razloga pružanja mogućnosti građanima dodatnog vremena svakog utorka do 18:00 sati radi ostvarivanja njihovih prava na usluge Općine koje se pružaju u šalter sali.

Radno vrijeme šalter sale Općine ostalim radnim danima (osim utorka) ostaje nepromijenjeno, odnosno od 08:00 sati do 16:00 sati, s napomenom da je rad sa strankama do 15:30 sati.

Ispis